منشور اخلاقی شرکت نوآهنگ

منشور اخلاقی شرکت نوآهنگ

 نوآهنگ خدمت گزاری به مشتریان را توفیقی الهی ، ارزشمند و افتخار آفرین دانسته و حصول رضایت باری تعالی را در رضایت مشتریان خود می داند .

 

كاركنان شركت انجام صحیح و دقیق خواسته مشتریان را در كوتاه ترین زمان ممكن ضروری دانسته ، تعهد می نمایند تا ضمن حفظ حقوق ایشان از اتلاف وقت مشتریان در مراجعه به بخشهای مختلف جلوگیری نمایند

كاركنان شركت وظیفه دارند تا با رعایت ادب ، احترام و تواضع به ارائه خدمات به مشتریان بپردازند .

كاركنان شركت وظیفه دارند تا ضمن همكاری در ارائه خدمات مشاوره ای به مشتریان ، هرگونه اطلاعات مورد نیاز آنان را با توجه به قوانین و مقررات داخلی شركت فراهم آورند .

كاركنان شركت كوشش خواهند نمود تا خدمات خود را با شیوه ای مناسب و با كیفیت مطلوب در اختیار مشتریان قرار دهند .

كاركنان شركت كوشش خواهند نمود تا با رعایت نظم ، آراستگی و برقراری ارتباط شایسته و صمیمانه با مشتریان حضور آنان را در جمع خویش مغتنم شمارند .

كاركنان شركت پاسخگو بودن در مقابل مردم را موجب تعالی خود و شركت می دانند .

شركت به نظرات و پیشنهادات مشتریان ارج نهاده آن را موجب رشد و ارتقاء كیفت كالا و خدمات خود می داند.

شرکت نوآهنگ مبنای ارزیابی فعالیتهای خود را نظرات و میزان رضایت مندی مشتریان دانسته ، معتقد است كه رضایت مشتری به افزایش اعتماد ایشان به كالا و خدمات ارائه شود توسط شركت می انجامد .

 

 

 

هیچ کالای در این دسته بندی وجود ندارد.

منشور, اخلاقی, شرکت, نوآهنگ, درباره