امکانات آمپلی فایر پیجینگ JTR-PC300

نوشته شده توسط مدیریت سایت 2018/05/07 19:10:48 0 نظرات پیجینگ و صوت عمومی,

آمپلی پیجینگ جی تی آر مدل PC-300 از مدل های متوسط خانواده PC محسوب می شود. آمپلی فایر پیجینگ جی تی آر مدل PC300 دارای 4 زون بندی مختلف می باشد که به شما اجازه می دهد به کمک زون بندی پیجینگ 4 منطقه مختلف را تحت کنترل خود داشته و صدای هریک را جداگانه مدیریت کنید. آمپلی فایر JTR PC-300 توانایی تغذیه بلندگو های ولتی و اهمی را به طور همزمان تا 370 وات دارد یعنی اینکه فرقی نمی کند چه تعداد بلندگو و چه نوع بلندگویی اعم از سقفی، ستونی شیپوری و ... استفاده کنید فقط اینکه از نوع ولتی با ترانس مچینگ باشند و جمع توان کلی بلندگوها 370 وات شود. رادیو FM  جهت دریافت سیگنال های رادیویی برروی آمپلیفایر پیجینگ JTR PC300 نصب شده است و از دیگر قابلیت های این آمپلی پیجینگ می توان به ورودی USB آن اشاره کرد که به کمک نمایشگر جلوی دستگاه قابل کنترل است؛ همچنین 2 ورودی میکروفون در جلوی دستگاه که به شما امکان استفاده از هرنوع میکروفنی را خواهد داد تا با ولوم های مجزا برای هر میکروفن صدای ورودی را کنترل کنید.
آمپلی فایر پیجینگ جی تی آر PC-300  تایوانی دارای فن و سیستم خنک کننده اسمارت داخلی می باشد که خیال شما را از بابت داغ شدن دستگاه در استفاده طولانی راحت خواهد کرد.
شما همچنین می توانید آمپلی فایر را به کامپیوتر و گوشی موبایل متصل کرده و از آن برای پخش موزیک و یا فایل های صوتی استفاده کنید.
ناگفته نماند که این دستگاه امکان اتصال به سیستم های اذان گو خودکار را نیز دارند.
یکی دیگر از توانایی های کاربردی این آمپلی فایر پیجینگ کلید پیش زنگ و آژیر آن است که می توانید در مواقع مورد نیاز از آن استفاده کنید.
برای محافظت آمپلی فایر در برابر بار اضافه ، اتصال کوتاه و لتاژ بالا از مدار داخلی محافظ استفاده شده است تا در مواقع لزوم دستگاه را از مدار خارج کند.
از کاربردهای آمپلی فایر پیجینگ جی تی آر مدل PC300 می توان در فروشگاه ها، مدارس، مراکز تفریحی و گردشگری، رستوران و کافی شاپ، ادارات دولتی، هتل، ترمینال و هر جایی که نیاز به سیستم پیجینگ و پخش موزیک باشد.

 

ارسال نظر