میکروفن بی سیم JTR مدل UEM-991 & UEM-992

نوشته شده توسط مدیریت سایت 2019/10/08 12:10:53 0 نظرات سیستم صوت حرفه ای,

میکروفن بی سیم JTR مدل UEM-991  & UEM-992

 

میکروفن بیسیم تک کانال JTR-UEM-991

 

سری UEM میکروفن بی سیم جی تی آر ، یک میکروفن تک کانال محسوب می شود که خود دارای دو تیپ مختلف یعنی 991 TH و 991TB می باشد. مدل 991TH از خانواده میکروفن های دستی می باشد که به کمک 2 باطری سایز متوسط 1.5 ولتی راه اندازی می شود. به دلیل قرار گرفتن روی باند UHF در این میکروفن، پنهای باند طیف وسیع 200 کانال را شامل می شود که از 740 مگاهرتز تا 790 مگاهرتز موج FM که به راحتی قابل تنظیم است و امکان تداخل فرکانسی با سایر دستگاه ها را به حداقل می رساند. تمامی فرکانس های صوتی در بازه 80 هرتز تا 18هزار هرتز  برای این میکروفن بیسیم قابل شناسایی و دریافت می باشد که بازه ای بسیار مناسب است. و در کنار حساسیت 80 دسی بل این امکان را به شما می دهد تا صدای با کیفیت و بدون نویز را برای رسیور این میکروفن بیسیم ارسال کند.


مدل 991TB نیز میکروفن بی سیم تک کانال شرکت جی تی آر محسوب می شود، با این تفاوت که به جای میکروفن بی سیم دستی، دارای یک عدد میکروفن هدمیکی و یک عدد میکروفن یقه ای بیسیم می باشد. این میکروفن هم دقیقا مشخصات مدل TH را داراست و به کمک یک جفت باطری استاندارد 1.5 ولتی، قادر است تا 10 ساعت در حالت آماده به کار قرار گیرد. وجود پسوند TB در انتهای مدل نشانگر نوع میکروفن بی سیم از نوع هدمیک یقه ای می باشد.


برد میکروفن های JTR سری 991 TH و 991TB بین 150 تا 450 متر، بسته به نوع فضا متغییر است و می تواند به خوبی و بدون قطعی عمل صدارسانی را برای شما انجام دهد. مزیتی که این میکروفن وایرلس دارد کیفیت صدای آن می باشد و این کیفیت در فاصله یک متری از گیرنده تا فاصله 450 متری هیچ فرقی نمی کند یعنی اینکه فاصله زیاد موجب افت کیفیت صدای میکروفن بیسیم نخواهد شد.

 

میکروفن بی سیم دو کانال JTR-UEM-992


میکروفن بی سیم جی تی آر دو کانال UEM-992 نیز همانند 991 دارای دو تیپ 992 TH و 992TB  می باشد، با این تفاوت که سری 992 دارای دو کانال است به عبارتی دو قلو می باشد، مدل 992R دارای دو میکروفن دستی و مدل 992TB دارای دو میکروفن هدمیکی و دو میکروفن یقه ای می باشد. تمامی ویژگی های ذکر شده برای سری 991 در 992 نیز صادق است. و تفاوت تنها در گیرنده آن ها است. خروجی گیرنده برای آمپلی فایر شما در هر دو سری هم به صورت بنان و هم به صورت XLR وجود دارد، با این تفاوت که در مدل میکروفون وایرلس دو کانال جی تی آر، خروجی های XLR هر کانال به شکل جداگانه و خروجی بنان به صورت MIX قرار دارد.


کاربرد میکروفن بیسیم JTR UEM991 UEM992


شما می توانید از این میکروفن های داینامیک برای اجرا های زنده موزیک و مراسمات مذهبی به خوبی بهره ببرید و صدایی باکیفیت و قدرتمندی را منتقل کنید. به دلیل استفاده از باند UHF فرکانس بالا، امکان استفاده از UEM-991  & UEM-992 در محیط هایی که تداخلات فرکانسی در آنجا بالاست، امکان پذیر است.

 


صفحه نمایش میکروفن بیسیم JTR


برروی میکروفن ها که بعنوان فرستنده نیز عمل می کند یک عدد صفحه نمایش کوچک طراحی شده است تا اطلاعات میکروفن را به کاربر نمایش دهد و همچنین برای تعغیر فرکانس از آن استفاده کرد. همچنین برروی گیرنده دیجیتال میکروفن بیسیم نیز یک عدد صفحه نمایش LED تعبیه شده است تا دریافت سیگنال، میزان باطری میکروفن ها، کانال فرکانس کاری، حالت های عملکرد میکروفن و دریافت آنتن را به صدابردار نمایش دهد.


آنتن میکروفن بیسیم جی تی آر 991  و 992


برروی گیرنده یا همان رسیور مدل UEM از دو عدد آنتن استفاده شده است و دلیل استفاده از دو آنتن مجزا برای افزایش گیرایی و عدم قطعی صدا می باشد. بدین شکل که سیگنال توسط دو عدد آنتن دریافت و پردازش می شود ممکن است در مواقعی یکی از آنتن ها سیگنال را به صورت ناقص دریافت نماید در این صورت سیگنال ناقص دریافتی توسط آنتن شماره 1 با سیگنال دریافتی آنتن شماره 2 تلفیق شده و سیگنال بازسازی می شود تا در خروجی گیرنده یک سیگنال کامل و با کیفیت داشته باشیم.

 

ارسال نظر