اجرای پروژه های صوت کنفرانس

نوشته شده توسط مدیریت سایت 2018/05/10 13:35:33 0 نظرات درباره نوآهنگ,

شرکت نو آهنگ از بنام ترین ارائه دهندگان سیستم های کنفرانس در کشور هم اکنون ارائه دهنده جدید ترین سیستم های کنفرانسی با گارانتی و خدمات پس از فروش ویژه؛ از دیگر فعالیت های این شرکت ارائه مشاوره مشتریان در زمینه کنفرانس می باشد، به این صورت که با حضور مهندسین در محل اجرای پروژه کنفرانس، امکانات و ابزار اولیه و همچنین براورد اولیه هزینه ها در قالب پیش فاکتور صورت خواهد گرفت و پس از اعلام آن به مشتری و خصوصی سازی سفارش از جانب متقاضیان خرید پروژه در نوبت نصب قرار خواهد گفت، از جزئیات این خصوصی سازی میتوان به انتخاب نوع میکروفن و همچنین دیجیتال و یا آنالوگ بودن آن اشاره کرد؛ یا مثلا استفاده از ابزار آلات جانبی برای پروژه و متناسب با نیاز مشتری می باشد، این امر سبب می شود تا در نهایت محصولی جمع آوری شود که به هدف گذاری اصلی خریداران نزدیک تر باشد.
پس از تعیین نقشه کلی پروژه و نوع ملزومات آن نوبت به اجرای پروژه خواهد رسید، در این مرحله در صورتی که میز کنفرانس آماده باشد، میکروفن ها روی آن نصب می شوند، میز های کنفرانس اندازه ها و ابعاد مختلفی دارند که متناسب با نیاز طراحی می شوند و میکروفن ها در فواصل مشخص روی آن قرار میگیرند، بدون شک نصب با نقشه قبلی و براورد های دقیق بسیار سریع تر انجام خواهد شددر نتیجه  به ایده ال های مد نظر نزدیکتر خواهد بود.
پس از نصب تنظیمات اولیه و راه ندازی دستگاه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، بخصوص در سیستم های دیجیتال و فول دیجیتال که کارایی های متنوع تری نسبت به سیستم های آنالوگ دارند و کار با آنها نیازمند یک سری آموزشات اولیه می باشد که توسط مهندسین مستقیما به مشتریان آموزش داده خواهد شد.
همانطور که اشاره کردیم غیراز میکروفن ها و کنسول های اصلی ریاست و شرکت کننده ، ابزار دیگری نیز وجود دارند که تحت عنوان ابزار و لوازم جانبی مورد استفاده قرار میگیرند که نصب و راه اندازی آنها نیز بسیار حائز اهمیت است، شاید مهم ترین انها دوربین های اتوتراک باشد که وظیفه مستند سازی جلسه را بر عهده خواهند داشت.
پس از نصب و راه اندازی و همنیطور آموزش های اصلی سیستم و تحویل آن به مشتری، نوبت به آخرین قسمت اجرای یک پروژه خواهد رسید که همان تعمیر و نگهداری است.
این بخش تحت عنوان بازدید های دوره ای انجام خواهد و در طول این بازدید ها چنانچه سیستم دچار نارسایی شود، مستقیما توسط تکنسین های اصلی شرکت سرویس خواهند شد و در صورت نیاز به تعویض قطعه، قطعه اصلی توسط خود شرکت ارائه خواهد شد، از مزیت های این سرویس و بازدید های دوره ای، کنترل عملکرد دستگاه توسط عاملین خبره و کاهش هدر رفت وقت و هزینه برای کاربران خواهد بود تا در کمترین زمان و با صرف حداقل هزینه ها، سیستم خود را همیشه آماده به کار در دسترس داشته باشند، لازم به ذکر است که بروز رسانی سیستم های کنفرانس دیجیتال و فول دیجیتال در همین بازدید های دوره ای به طور رایگان ارائه خواهد گردید.

 

ارسال نظر