سیستم کنفرانس جی تی آر

سیستم کنفرانس جی تی آر

سیستم کنفرانس جی تی آر  JTR‌
شرکت J.T.R بزرگترین و حرفه ای ترین تولید کننده سیستمهای صوتی با کیفیت در تایوان است .سیستم کنفرانس JTR جایگاه ویژه ای در بین میکروفن های کنفرانس دارد  و در جلسات مهم مورد استفاده قرار می گیرد. این شرکت تولیدات سیستم صوت کنفرانس خود را در دو مدل آنالوگ و دیجیتال تولید می کند. در مدل های دیجیتال امکان نصب دوربین دیجیتال کنفرانس وجود دارد و در برخی مدل ها برروی کنسول شرکت کننده و ریاست جلسه کلید رای گیری نیز تعبیه شده است.

میکروفن کنفرانس جی.تی.ار مدل JCU501 , jcu330 , JCU701 و JCU901 از نوع دیجیتال و مدل های JCU222 , JCU111 از سری میکروفن های آنالوگ می باشد.

 

سیستم میکروفن کنفرانس

یکی از بهترین تجهیزات صوتی در سالن کنفرانس جهت ارتباط با کیفیت، سیستم کنفرانس می باشد. سیستم های کنفرانس در سالن جلسات جهت سخنرانی و تهیه آرشیو استفاده می شود.

سیستم کنفرانس مورد نصب در سالن کنفرانس به دو دسته آنالوگ و دیجیتال تقسیم می شود. تمامی سیستم کنفرانس ها از سه بخش اصلی؛ میکروفن شرکت کننده، میکروفن ریاست و مرکز کنترل تشکیل شده اند.

میکروفن کنفرانس شرکت کننده

در سالن جلسات برروی میز کنفرانس و مقابل هریک از شرکت کنندگان در جلسه یک عدد میکروفن رومیزی قرار داده می شود و توسط کلیدی که برروی آن قرار دارد میکروفن توسط مهمان روشن شده و می تواند سخنرانی کند. معمولا برروی کنسول میکروفن کنفرانس یک عدد بلندگو طراحی شده است تا صدا از طریق آن پخش شود.

در برخی از مدل ها میکروفن کنفرانس دیجیتال سیستم رای گیری و حضور غیاب نیز برروی کنسول کنفرانس طراحی می شود تا کنترل و اجرای جلسات با کیفیت بیشتری انجام شود.

میکروفن کنفرانس ریاست جلسه

میکروفن مورد استفاده در سالن کنفرانس برای ریاست جلسه با سایر میکروفن های شرکت کننده یک تفاوت در طراحی دارد. توسط کلید اولویت که برروی کنسول طراحی شده است ریاست می توانند سایر میکروفن ها را خاموش و یا در حالت نوبت قرار دهد. این عمل موجب می شود تا کنترل جلسه به طور کامل در اختیار ریاست باشد.

مرکز کنترل کنفرانس

جهت کنترل و راه اندازی میکروفن های رومیزی به یک منبع تغذیه نیاز داریم. این ارتباط توسط کابل به میکروفن ها متصل می شود. در سیستم کنفرانس های دیجیتال می توان دوربین های اتوتراک را منبع تغذیه متص کرد و برای هریک از کنسول های شرکت کننده و ریاست PRESET تعریف کرد. در این صورت با فعال شدن هریک از میکروفن های رومیزی کنفرانس دوربین به صورت هوشمند به سمت سخنران تعغیر داده و شروع به فیلمبرداری می کند.

سیستم ضبط سالن جلسات

اگر سیستم کنفرانس از نوع آنالوگ باشد از رکوردر صوتی برای سیستم کنفرانس استفاده می شود. بدین صورت می توان جلسات را به صورت فایل صوتی ذخیره کرد. در سیستم های کنفرانس دیجیتال برای ضبط نیاز به DVD رکوردر می باشد و از این طریق جلسات به صورت صوت و تصویر ذخیره می شود.

ویدیو کنفرانس سالن جلسات

دستگاه ویدیو کنفرانس وظیفه انتقال صوت و تصویر و برگزاری جلسات را به صورت آنلاین دارد. با بکار گیری همزمان سیستم کنفرانس با ویدئو کنفرانس کیفیت انتقال و برگزاری جلسات بسیار بهتر خواهد شد.

خروجی صدا و تصویر را به دستگاه ویدیو کنفرانس متصل کرده و سپس توسط ویدیو کنفرانس در بستر شبکه انتقال انجام می شود.

اگر بدنبال یک سیستم کنفرانس با کیفیت با قیمت مناسب هستید پیشنهاد ما به شما سیستم های کنفرانس JTR تایوان می باشد. این سیستم ها در مدل های مختلف در سه نوع آنالوگ، دیجیتال و فول دیجیتال طراحی و تولید می شوند.

از نمونه های میکروفن کنفرانس جی تی آر می توان به مدل های JTR JCU-111 JCU-330 JCU-331 JCU-501 JCU-701 JCU-901 اشاره کرد که در بسیاری از سالن های کنفرانس در کشورهای مختلف نصب شده است. همچنین سیستم های کنفرانس JTR در بسیاری از سالن های کنفرانس در ایران نصب و نمره قبولی بالایی دریافت کرده است.

شرکت بازرگانی نوآهنگ نماینده رسمی محصولات سیستم کنفرانس جی.تی.آر می باشد و علاوه بر فروش، گارانتی و خدمات پس از فروش سیستم های کنفرانس J.T.R را بر عهده دارد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشورت با کارشناسان با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید.

نمایش:
مرتب کردن براساس:

سیستم کنفرانس دوربین خوردیجیتال JTR مدل JCU-901A

سیستم کنفرانس JTR JCU-901JTR JCU-901 از سیستم های کنفرانس دیجیتال شرکت JTR تایوان می باشد. سیستم کنفرانس JCU-901 مجهز به سیستم رای گیری، حضور غیاب و پشتیبانی از دوربین می باشد.سیستم اتوتراک JTR JCU-901برای فیلمبرداری از جلسات و حذف اپراتور فیلمبردار از سیستم اتوتراک استفاده می شود، در مرکز کنترل سیستم کنفرانس JTR مدل JCU-900A از سیستم اتوتراک استفاده شده است و براحتی می تواند فرمان چرخش، فیلمبرداری و زوم را به دوربین های متصل شده به مرکز کنترل دهد. سپس تصویر و صوت سخنران در سالن جلسه را میکس کرده و در خروجی به صورت زنده و یا جهت ضبط در رکوردر ارائه می دهد.تعداد دوربین هایی که مرکز کنترل کنفرانس JCU-901 می توان پشتیبانی کند 6 عدد به صورت مستقیم می باشد و این تعداد دوربین قابل ..

0 تومان قیمت بدون مالیات: 0 تومان

میکروفن کنفرانس JTR JCU-222

سیستم کنفرانس JTR مدل JCU-222شرکت تایوانی JTR همواره با در نظر گرفتن نیاز مشتری و تقاضای بازار، اقدام به تولید محصولات متنوعی کرده است که این مدل از سری سیستم های کنفرانسی یکی از آنهاست. اگر به دنبال یک سیستم کنفرانس ساده با استفاده و نصب آسان هستید، مدل نام برده میتواند پاسخگوی نیاز شما باشد؛ این مدل همچنین مجهز به بلندگوی داخلی برای هر میکرفون شرکت کننده می باشد و منبع تغذیه آن از 60 میکروفن حضار پشتیبانی میکند و کنسول ریاست دارای چهار حالت مدیریت جلسه می باشد. این سیستم ارزشمند همچنین دارای پایه های گردن غازی و LED بر روی میکرفون می باشد و به کمک منبع تغذیه خود میتواند صدای جلسه را روی فلش مموری با کیفیت mp3 ذخیره نماید.   مشخصات منبع تغذیه سیستم کنفرانس JTR-JCU-222A قابلیت پخش ..

0 تومان قیمت بدون مالیات: 0 تومان

میکروفن کنفرانس JTR JCU-501

سیستم کنفرانس JTR مدل JCU501 تجهیزات صوتی شرکت تایوانی جی تی آر همواره دارای قیمت مناسب با کیفیت ساخت بالا بوده و هست. سیستم های کنفرانس از محصولات معروف این شرکت می باشد که در بسیاری از سالن های کنفرانس مهم در سراسر دنیا مورد استفاده قرار گرفته و نمره قبولی بالایی را دریافت نموده است. سیستم کنفرانس دیجیتال «LEM-LCS400» از سیستم های کنفرانس پر طرفدار می باشد. سیستم کنفرانس جی تی آر مدل JCU-501C/D/M : سیستم کنفرانس JTR-JCU500 از سه بخش اصلی 1- میکروفن ریاست جلسه 2- میکروفن شرکت کنندگان 3- مرکز کنترل بعلاوه سایر تجهیزات جانبی تشکیل شده است.  برروی کنسول های شرکت کننده و رئیس جلسه شش عدد کلید طراحی شده است که یکی از کلیدها کلید اصلی بوده جهت روشن و خاموش کردن کنسول و سایر کلیدها جهت سیستم ح..

0 تومان قیمت بدون مالیات: 0 تومان

میکروفن کنفرانس دوربین خوردیجیتال JTR مدل JTR JCU-701

سیستم کنفرانس «JTR-JCU-701» ساخت کمپانی معتبر JTR تایوان است. سیستم کنفرانس جی تی آر مدل JCU701از نوع دیجیتال است و قابلیت پشتیبانی همزمان 4 عدد دوربین را دارد و این امکان را به اپراتور دستگاه می دهد تا بتواند با توجه به جلسه منبع تغذیه را برنامه ریزی کند. خروجی USB منبع تغذیه کنفرانس این امکان را به شما می دهد تا جلسات را برروی فلش ضبط و بایگانی کنید.کنسول رومیزی این سیستم کنفرانس قابلیت رای گیری نیز دارد.شرکت JTR با بیش از 380 مدل از انواع سیستم های صوتی و کابل پیشرو در صنعت صوت است و تولیدات با کیفیت این شرکت تایوانی مورد توجه بسیاری از کاربران در سراسر دنیا شده است.امکانات سیستم کنفرانس JTR JCU-701قابليت ضبط صدای جلسات بر روي فلش مموري با فرمت MP3 و پخش فایل ها مجهز به صفحه نما..

0 تومان قیمت بدون مالیات: 0 تومان

میکروفن کنفرانس دیجیتال JTR مدل JCU330

سیستم کنفرانس دیجیتال سالن جلسات جی تی آر JTR-JCU330C/D/M جهت برگزاری یک جلسه با کیفیت میکروفن کنفرانس JTR-JCU330 بهترین انتخاب می باشد. این میکروفن کنفرانس از دوربین اتوتراک نیز پشتیبانی می کند و امکان اتصال همزمان 4 عدد دوربین را فراهم می کند.طرح کنسول های این میکروفن از لحاظ ظاهری نسبت به سایر میکروفن ها متفاوت می باشد . در این سیستم یک میکروفن به عنوان میکروفن ریاست جلسه و سایر میکروفن ها بعنوان میکروفن شرکت کننده انتخاب می شود سپس تمام میکروفن ها جهت آدرس پذیری و تغذیه به مرکز کنترل متصل می شود. برروی مرکز کنترل ورودی usb جهت ضبط صوتی جلسات درنظر گرفته شده است و قابلیت نصب داخل رک نیز محیا شده است. مشخصات میکروفن کنفرانس J.T.R JCU330 : ورودی USB جهت پخش و ضبط ردیابی اتوماتیک میکرو..

0 تومان قیمت بدون مالیات: 0 تومان

میکروفن کنفرانس JTR مدل JTR JCU-222

معرفی سیستم کنفرانسی JTR سری JCU-222 جی تی آر(JTR) یک شرکت تایوانی تولید کننده سیستم های صوتی است.این شرکت بیش از 500 محصول صوتی با کیفیت را تولید و به بازار عرضه می کند.کیفیت بالای محصولات و قیمت رقابتی محصولات JTR طرفداران بسیاری در سرتاسر دنیا دارد،سیستم کنفرانس بخشی از تولیدات این شرکت است که در مدل های آنالوگ و دیجیتال تولید می شود. مشخصات سیستم کنفرانس JTR-JCU-222C/D/M : قابليت ضبط صداي جلسات بر روي فلش مموري با فرمت MP3 امکان پذيرش ۶۰ شرکت کننده براي منبع تغذيه و قابل افزایش به تعداد 120 کنسول با بکارگيري دستگاه پاور جانبی داراي سوکت 8 پين براي اتصالات کنسول شرکت کنندگان حساسيت ميکروفن در فاصله مطلوب بين ۲۰ الي ۴۰ سانتيمتر دارای خروجی هدفون براي کنسول شرکت کنندگان و رياست جلسه ..

0 تومان قیمت بدون مالیات: 0 تومان

میکروفن کنفرانس JTR-JCU111

میکروفن کنفرانس  JTR-JCU111 میکروفن کنفرانس JTR مدل JCU111 از سری میکروفن های کنفرانسی آنالوگ می باشد که قابلیت ضبط جلسات برروی فلش را دارا می باشد. مرکز کنترل این سیستم کنفرانس قابلیت ساپورت 64 میکروفن کنفرانس را با یک منبع تغذیه فراهم می کند. نوع ارتباط میکروفن ها از طریق کابل می باشد تا علاوه بر بالارفتن کیفیت از ایجاد نویز و همچنین قطع و وصل صدا جلوگیری می شود. کنسول های شرکت کننده و ریاست دارای بلندگوی داخلی هستند و میزان صدای خروجی هر کنسول را با ولوم کنترل برروی کنسول می توان کنترل کرد همچنین خروجی هدفون کنسول امکان اتصال هدفون به میکروفن را میسر کرده است. دکمه اولویت برروی کنسول میکروفن رییس جلسه، خاموش کردن میکروفن های شرکت کننده را امکان پذیر می کند.JCU-111A SAPIENTIAL MAI..

0 تومان قیمت بدون مالیات: 0 تومان

نمایندگی, فروش, JTR, سیستم کنفرانس جی تی آر, قیمت سیستم کنفرانس JTR, نمایندگی سیستم کنفرانس J.T.R, سیستم کنفرانس دیجیتال جی تی آر, JTR-JCU11, JTR-JCU222, JTR-JCU501, JTR-JCU701, JTR-JCU901, میکروفن کنفرانس شرکت کننده جی تی ار, میکروفون ریاست جلسه JTR, مرکز کنترل کنفرانس JTR, منبع تغذیه کنفرانسی جی تی آر, نمایندگی میکروفن کنفرانس JTR, تعمیر میکروفن کنفرانس جی تی ار, کنسول کنفرانس JTR, لوازم صوت سالن کنفرانس JTR